Interacționează cu Primăria


Primăria Municipiului Bacău

Acasă Interacționează cu Primăria

Interacționează cu Primăria

Datorită necesității interacțiunii cât mai eficiente între cetățean și Primăria Municipiului Bacău, instituția noastră pune la dispoziția cetățenilor următoarele moduri de interacțiune: direct la sediile Primăriei sau online, accesând serviciile electronice de mai jos.



Contact

ADRESĂ

Calea Mărășești, nr.6, Bacău

PROGRAM

Luni - Joi: 7:45 - 16:30
Vineri: 7:45 - 14:00

DATE DE CONTACT

Telefon: 0234.581.849
Telefon: 0234.208.900
Fax: 0234.588757
Email: contactprimarie@primariabacau.ro
Web: https://municipiulbacau.ro


TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE

Strada V. Alecsandri, nr.63, Bacău
Telefon: 0234.570.910, 0234.525.022
Luni, Marți, Joi: 8.00 – 16.30
Miercuri: 8.00 – 18.30
Vineri: 8.00 – 14.00

EVIDENȚA PERSOANELOR

Strada Henri Coanda, nr.2, Bacău
Telefon: 0234.206.353
Fax: 0234.206.356


STAREA CIVILĂ

Strada N. Titulescu, nr.3, Bacău
Telefon: 0234.512.242
Fax: 0334.139.931

ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Strada Ștefan cel Mare, Bacău
Telefon: 0234.581.643


PRIMĂRIA II

Strada Pieței, nr.1, Bacău

Asoc. Proprietari, ANL Compartiment Fond Locativ si Indrumare Asociatii de Proprietari
Tefefon: 0234 581 644

Compartiment administrare si Inventarierea Patrimoniului
Telefon: 0234 525 215

Compartiment Evidenta Contracte Telefon: 0234 510 464


0334 880 133

Platforma de Dispecerat Telefonic este un sistem complex de comunicare şi informare pus la dispoziția dumneavoastră de către Primăria Municipiului Bacău. Programul de lucru al dispecerilor este de luni până vineri, orele 8-16, însă centrala va putea fi apelată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a obține o serie de informații din meniurile acesteia sau de a lăsa un mesaj pentru a fi preluat de către operatori în ziua următoare.

  • Cetăţeanul apelează Platforma de Dispecerat Telefonic Primăriei Bacău la numărul de telefon 0334 880 133
  • Platforma de Dispecerat Telefonic răspunde automat apelului prin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
  • Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
  • Platforma de Dispecerat Telefonic oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
  • Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Platformei de Dispecerat Telefonic. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
  • În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistra pentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei

MENIUL TELEFONIC - PLATFORMA DE DISPECERAT