PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BACAU
Ajutor
Condiții de utilizare

Interacționează cu Primăria

Servicii electronice

Contact

ADRESĂ

Calea Mărășești, nr.6, Bacău

PROGRAM

Luni - Joi: 7:45 - 16:30
Vineri: 7:45 - 14:00

DATE DE CONTACT

Telefon: 0234.581.849
Telefon: 0234.208.900
Fax: 0234.588757
Email: contactprimarie@primariabacau.ro
Web: https://municipiulbacau.ro


TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE

Strada V. Alecsandri, nr.63, Bacău
Telefon: 0234.570.910, 0234.525.022
Luni, Marți, Joi: 8.00 – 16.30
Miercuri: 8.00 – 18.30
Vineri: 8.00 – 14.00

EVIDENȚA PERSOANELOR

Strada Henri Coanda, nr.2, Bacău
Telefon: 0234.206.353
Fax: 0234.206.356


STAREA CIVILĂ

Strada N. Titulescu, nr.3, Bacău
Telefon: 0234.512.242
Fax: 0334.139.931

ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Strada Ștefan cel Mare, Bacău
Telefon: 0234.581.643


PRIMĂRIA II

Strada Pieței, nr.1, Bacău

Asoc. Proprietari, ANL Compartiment Fond Locativ si Indrumare Asociatii de Proprietari
Tefefon: 0234 581 644

Compartiment administrare si Inventarierea Patrimoniului
Telefon: 0234 525 215

Compartiment Evidenta Contracte Telefon: 0234 510 464



0334 880 133

Platforma de Dispecerat Telefonic este un sistem complex de comunicare şi informare pus la dispoziția dumneavoastră de către Primăria Municipiului Bacău. Programul de lucru al dispecerilor este de luni până vineri, orele 8-16, însă centrala va putea fi apelată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a obține o serie de informații din meniurile acesteia sau de a lăsa un mesaj pentru a fi preluat de către operatori în ziua următoare.

  • Cetăţeanul apelează Platforma de Dispecerat Telefonic Primăriei Bacău la numărul de telefon 0334 880 133
  • Platforma de Dispecerat Telefonic răspunde automat apelului prin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
  • Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
  • Platforma de Dispecerat Telefonic oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
  • Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Platformei de Dispecerat Telefonic. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
  • În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistra pentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei


MENIUL TELEFONIC - PLATFORMA DE DISPECERAT





Proiecte pe fonduri structurale



„Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020”



„Titlu – administrație publică digitală“




Proiect cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020 

Cod SMIS 00000, cod SIPOCA 000

Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Site-ului web al Programului Operațional Capacitate Administrativă http://www.poca.ro


Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.