PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BACAU
Ajutor
Condiții de utilizare

Interacționează cu Primăria

Servicii electronice

Contact

ADRESĂ
Str. Pictor Theodor Aman 94C, Bacău

PROGRAM
Luni - Joi: 7:45 - 16:30
Vineri: 7:45 - 14:00
DATE DE CONTACT
Telefon: 0234.581.849
Telefon: 0234.208.900
Fax: 0234.588757
Email: contactprimarie@primariabacau.ro
Web: https://municipiulbacau.ro

TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE
Strada V. Alecsandri, nr.63, Bacău
Telefon: 0234.570.910, 0234.525.022
Luni, Marți, Joi: 8.00 – 16.30
Miercuri: 8.00 – 18.30
Vineri: 8.00 – 14.00
EVIDENȚA PERSOANELOR
Strada Henri Coanda, nr.2, Bacău
Telefon: 0234.206.353
Fax: 0234.206.356

STAREA CIVILĂ
Strada Ionita Sandu Sturza, nr. 1
Telefon: 0234.512.242
Fax: 0334.139.931
ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Strada Ștefan cel Mare, Bacău
Telefon: 0234.581.643

CENTRUL DE INFORMARE PENTRU CETĂȚENI
Strada Nicolae Titulescu, nr. 3

PROGRAM DE LUCRU
Luni: 09:30 – 18:00
Marți: 08:00 – 16:30
Miercuri: 08:00 – 16:30
Joi: 09:30 – 18:00
Vineri: 08:00 – 14:00
ZILNIC 12:00 – 12:30 - ÎNCHIS PENTRU DEZINFECȚIE

COMPARTIMENTUL AUTORITATEA TUTELARĂ
Strada Ionita Sandu Sturza, nr. 1
Telefon: 0374 466 544 Fax: 0334.139.930

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL ( LA BIROU ) Luni, miercuri 9.00-12.00 ; 14.00-16.00
PRIMĂRIA II
Strada Pieței, nr.1, Bacău

Asoc. Proprietari, ANL Compartiment Fond Locativ si Indrumare Asociatii de Proprietari
Tefefon: 0234 581 644

Compartiment administrare si Inventarierea Patrimoniului
Telefon: 0234 525 215

Compartiment Evidenta Contracte
Telefon: 0234 510 464


0334 880 133

Platforma de Dispecerat Telefonic este un sistem complex de comunicare şi informare pus la dispoziția dumneavoastră de către Primăria Municipiului Bacău. Programul de lucru al dispecerilor este de luni până vineri, orele 8-16, însă centrala va putea fi apelată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a obține o serie de informații din meniurile acesteia sau de a lăsa un mesaj pentru a fi preluat de către operatori în ziua următoare.

  • Cetăţeanul apelează Platforma de Dispecerat Telefonic Primăriei Bacău la numărul de telefon 0334 880 133
  • Platforma de Dispecerat Telefonic răspunde automat apelului prin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
  • Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
  • Platforma de Dispecerat Telefonic oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
  • Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Platformei de Dispecerat Telefonic. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
  • În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistra pentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei


MENIUL TELEFONIC - PLATFORMA DE DISPECERAT


Harta incidentelor





Proiecte pe fonduri structurale



„Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020”



„Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office și front-office ca măsură de simplificare administrativă și optimizare a furnizării serviciilor pentru cetățeni la nivelul Municipiului Bacău“




Proiect cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020 

Cod SMIS 126161, cod SIPOCA 571

Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Site-ului web al Programului Operațional Capacitate Administrativă http://www.poca.ro


Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.